Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Rarasakura

Monday 1 December 2014

Senaman dan diet yang sihat

Sapa sini gegirl or boboy yang nak badan slim n langsing? Plezz...hands up!!! Hmmm...sapa yg tak nak kan..mcm ni ler, saya nak kongsi le sikit memalam ni.. Kita hidup di zaman yang semakin moden ni, semua nak instant. Service instant sampai ujung bulan pon makan megi instant...kikikiki...(tu dah sebab lain tu, ujung bulan duit dah kopak@ sengkek...huuuuuu)
Ok...melalut lak aku memalam ni...bukan pe, astro umah sewa aku ni dah off...akibat salah bayar bill di lain alamat...arhhhh...malas aku nak citer..bengang jer ni. Masterchef autralia season 6 xdpt aku tgok...hrmmmmm....geram ni!!!!!
Aaa...melalut lagi....ok..pendekkan citer tiap ptg korang g ler bersenam..siyes aku cakap, bila korang senam, muka pon bermaya. Thats mean, pengaliran darah tu semakin lancar ler..badan pon cergas..plezzz ...sapa yg kuat makan makan aku ni..tolong la bersenam...Cara mudah korang g yotube, download videa senaman cardio n weightlifling Jillian Michael. Mcm2 de uollls.. Taip je abs workout, shred 1,2,3 n mcm2 lagi... Siyes gak nak ckp ni...sure korang berpeluh sakan lau ikut..lebih kurang sejam ler...berat badan pon turun, body pon lagi shaping n toning...ha..jgn lupa beli dumbell 2 kg tu sepasang ek...tp yang penting JAGA DIET!!! JAGA DIET!!! JAGA DIET!!!!
Nampak tak kat situ, aku tulis cap lock 3x..sbab pe..lau senam bagai nak rak lau diet ke laut...alamat jadi xtimbul ler korang...ingat ek 70% diet, 30 % workout...
Pe lagi...penuhi masa lapang korang petang2 tu ngan senaman ek...

No comments:

Post a Comment